Jouw functie

  • Samen met jouw collega’s sta je in voor diverse ondersteunende administratieve taken en loketwerk binnen de financiële dienst.

Jouw profiel

  • Je hebt affiniteit met financiële administratie, bent cijfermatig ingesteld en beschikt over een gezonde portie logisch redeneervermogen.
  • Je houdt ervan jouw taken ordelijk, snel en nauwkeurig af te werken.
  • Je beschikt over goede organisatorische, redactionele en communicatieve eigenschappen en kan vlot en klantvriendelijk omgaan met publiek.
  • Je kan vlot overweg met gangbare PC-software.
  • Je bent een teamspeler.
  • Discretie en vertrouwelijkheid vind je belangrijke eigenschappen.
  • Je hebt een diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs of een hoger diploma.

Ons aanbod

  • Onmiddellijke indiensttreding.
  • De minimum bruto aanvangswedde bedraagt € 1.636/ maand (4/5e ) - € 2.045/ maand (voltijds).
  • Mogelijkheid tot het doorstromen naar hogere salarisschalen binnen hetzelfde niveau met een maximum bruto eindwedde van € 2.995/ maand (4/5e ) - € 3.744/ maand (voltijds).
  • Tewerkstellingen in overheidsdiensten worden volledig in aanmerking genomen voor de geldelijke anciënniteit, evenals relevante privé-ervaring.
  • Glijdende werktijd en mogelijkheid tot telewerk.
  • Aantrekkelijke verlofregeling.
  • Maaltijdcheques, fietsvergoeding, terugbetaling openbaar vervoer voor woon-werkverkeer.
  • Extralegaal pensioen.

Solliciteren? Dat kan via lokeren.be/solliciteer.
Meer informatie? vacatures@lokeren.be of 09 340 86 19.