Jouw functie

  • Je bent (of wordt) deskundig in de processen binnen het team andere nationaliteiten van de dienst Burgerzaken.
  • Je bent verantwoordelijk voor de goede organisatie van het loket en de backoffice werking van je team.
  • Je stuurt de collega’s van het team vakinhoudelijk aan en bent hun eerste aanspreekpunt bij complexere zaken.
  • Je draait mee in de dagelijkse werking om een optimale dienstverlening aan de burger te verzekeren.

Jouw profiel

  • Je beschikt over goede organisatorische en communicatieve eigenschappen.
  • Je hebt verantwoordelijkheidszin en kan vlot mensen aansturen.
  • Je bent stressbestendig en klantgericht.
  • Je hebt een bachelordiploma, ofwel een diploma van hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld, of een hoger diploma.
  • Je slaagt voor een vergelijkende selectieprocedure.

Ons aanbod

  • Indiensttreding is voorzien in januari 2023.
  • De minimum bruto aanvangswedde bedraagt 2771 euro/maand.
  • Mogelijkheid tot het doorstromen naar hogere salarisschalen binnen hetzelfde niveau met een maximum bruto wedde van 4669 euro/maand.
  • Tewerkstellingen in overheidsdiensten worden volledig in aanmerking genomen voor de geldelijke anciënniteit, evenals relevante privé-ervaring.
  • Minstens 30 vakantiedagen en 14 feestdagen.
  • Maaltijdcheques, fietsvergoeding, hospitalisatievergoeding, terugbetaling openbaar vervoer voor woon-werkverkeer, extralegaal pensioen.
  • Opname in een wervingsreserve van één jaar (verlengbaar).

 

Solliciteer tot en met 31 oktober 2022 via lokeren.be/solliciteer.
Meer informatie? vacatures@lokeren.be of 09 235 31 49.